
EasyPos är ett komplett kassasystem med funktioner och integrationer som passar de flesta butiker och branscher. EasyPos integrerar mot de system som är mest efterfrågade på marknaden vilket ger er som kund en valfrihet och trygghet.
Testpopup
Detta är ett test för att se hur en popup kan bli
Vi ska pröva med mail formulär etc
×Integrationer

×Integration med GIT

EasyPos Club är integrerat med Golfens IT-system, GIT.
Det gör att man enkelt kan hantera bokningar, betalningar och
kundinformation från GIT direkt i kassan.
Kassasystemet kan spara försäljningsinformation på respektive
kund. Det finns också en modul där kundens alla köp kan parkeras och
betalas vid ett senare tillfälle.
×EasyPos är ett etablerat system

EasyPos kassasystem lanserades på marknaden sommaren 2010 och
har på kort tid blivit väldigt efterfrågat. Nya kunder tillkommer löpande,
allt från stora butikskedjor till restauranger, foodtrucks, klädbutiker,
skoaffärer och skönhetssalonger väljer EasyPos.
EasyPos finns idag i drift hos bl.a Pressbyrån, Interflorakedjan,
Martin & Servera och Peugeot Sveriges verkstäder. Inför satsningen på
EasyPos Club har systemet sedan april 2014 varit i drift för test och
utvärdering hos Delsjö Golfklubb i Göteborg. Inför säsongen 2015 har
ett antal golfklubbar valt EasyPos som sin kassalösning, bland annat Visby GK.
EasyPos är ett modernt kassasystem som genom åren vunnit stort
förtroende hos kunder och partners. Hösten 2014 valdes EasyPos som leverantör
av en kassalösning som säljs exklusivt av Handelsbanken.
×Säsongsrabatt – 75% under lågsäsong!

EasyPos tecknas som abonnemang utan bindningstid.
EasyPos Club är anpassat för er som bedriver någon form av klubbverksamhet.
Förutom ett antal funktioner som är speciellt anpassade till klubbars behov kan
vi även erbjuda en säsongsrabatt för de klubbar om inte bedriver verksamhet året om.
Vi erbjuder en rabatt på ca 75% av månadskostnaden för kassasystemet och
betalterminalen under maximalt sex månader per år om ingen verksamhet
bedrivs under den tiden.
×Hårdvara till EasyPos

×Skattekontrollenhet


×Funktioner i EasyPos

×Olika betalmedel i EasyPos


×Koppling till Visma Spcs och Fortnox

EasyPos är integrerat mot affärssystem från Visma Spcs och
Fortnox för en enklare hantering av kunder, artiklar, bokföring
och fakturering. Med hjälp av EasyPos Admin kan önskade uppgifter
synkroniseras mellan EasyPos och affärssystem.
×Övriga integrationer

×Hårdvara

Till EasyPos Club finns det ett stort antal alternativ när det gäller hårdvara. Antingen använder man sig av befintlig hårdvara, då kan man återanvända sin kassadator, en vanlig laptop eller iPad. Man kan även köpa in hårdvara som är anpassad efter de behov man har på varje säljställe. I restaurangen och shoppen kan en kassadator passa bäst, i receptionen kan det finnas en befintlig PC och kiosken ute på banan kan ha behov av en mobil lösning.
×Kontakta Easypos
Växeln 08-730 14 14 (Välj avdelning)
Supportärenden – support@easypos.se
Försäljning – sales@easypos.se
Ekonomi – kundtjanst@easypos.se
Övriga frågor – info@easypos.se
×